خانه لوازم منزل درب و پنجره مدل های درب تراس و بالکن جدید و مدرن با متریال های مختلف

مدل های درب تراس و بالکن جدید و مدرن با متریال های مختلف

مدل درب تراس

درب و پنجره از مهم ترین اجزای یک ساختمان به شمار می روند و طرح و رنگ آن ها می تواند سبک دکوراسیون داخلی منزل و نمای ساختمان را تغییر دهد. در ادامه با انواع مدل درب تراس با طرح های زیبا و کاربردی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

انواع مدل درب تراس و بالکن برای خانه های امروزی

امروزه اغلب خانه های آپارتمانی دارای تراس یا بالکن هستند که انتخاب درب و پنجره ای مناسب برای تراس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید درب تراس را از بین ابعاد کوچک و متوسط یا بزرگ انتخاب کنید.

مدل درب تراس

طرح های درب تراس

درب اتاق خواب و درب بالکن و درب ورودی منزل از انواع درب های مورد نیاز برای یک ساختمان آپارتمانی به شمار می روند و بهتر است شما در هنگام انتخاب درب به سبک بودن و جنس مصالح و چرخش درب و عایق صدا بودن آن توجه داشته باشید.

انواع ساعت دیواری

درب های بالکن در انواع مدل های مختلف درب ریلی و درب تاشو و درب آکاردئونی و درب چرخشی و … موجود هستند که درب های ریلی فضای کمتری را اشغال می کنند و برای ساخت آن ها اغلب از چوب و شیشه استفاده می شود همچنین این نوع درب ها به فضایی اضافه برای چرخش نیاز ندارند.

درب های تاشو برای باز و بسته شدن نیاز به فضای زیادی دارند بنابراین از آن ها می توان برای بالکن و تراس با فضای بزرگ استفاده کرد.

درب ساده تراس مدل درب شیک برای تراس مدل درب ساده تراس مدل درب شیک برای تراس مدل درب ساده برای تراس طرح درب شیک برای تراس درب شیشه ای تراس درب زیبا برای تراس درب بزرگ برای تراس مدل درب شیک برای تراس

مبل و میز

درب های محوری یا چرخشی قابلیت چرخیدن تا ۹۰ درجه حول یک محور را دارند و این طرح درب ها دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشند و باعث می شوند تا نمای ساختمان و طراحی دکوراسیون بالکن مدرن تر به نظر برسد. این نوع درب ها برای بالکن های بزرگ انتخابی مناسب می باشند.

درب های آکاردئونی از انواع مدل هایی هستند که برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند همچنین این مدل درب ها دارای ظاهری شیک و جذاب هستند و شما می توانید با استفاده خلاقانه از آن ها زیبایی بی نظیری را بین فضای داخلی و بیرونی منزل خود ایجاد نمایید.

درب های شیشه ای زیبایی و جذابیت خاصی دارند و این درب ها به ما این امکان را می دهند تا از فضای زیبایی که در پشت آن ها وجود دارد نهایت بهره را ببریم همچنین این نوع درب ها می توانند نور و روشنایی طبیعی فضای داخلی منزل را تامین کنند. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب درب شیشه ای برای بالکن بهتر است درب هایی را انتخاب نمایید که در طراحی آن ها از شیشه با کیفیت استفاده شده است.

در طراحی برخی از درب های شیشه ای از ترکیب شیشه با فنس و حفاظ استفاده شده است و این نوع درب ها نسبت به درب های شیشه ای دارای امنیتی بیشتر هستند و خطر شکستگی آن ها در اثر ضربه نیز کمتر می باشد.

درب زیبا برای تراس درب شیک برای بالکن طرح درب تراس درب زیبا برای تراس مدل درب زیبا برای تراس مدل درب کوچک برای تراس درب مدرن تراس مدل درب تراس شیک طرح درب تراس طرح درب تراس

درب های آلومینیومی از انواع مدل های رایج مورد استفاده برای بالکن و پاسیو و … به شمار می روند. این طرح درب ها دارای قاب آلومینیومی هستند که دور آن ها شیشه قرار دارد همچنین درب های آلومینیومی سبک می باشند و استفاده از آن ها نیز مقرون به صرفه است.

از درب های شیشه ای و فلزی نیز بیشتر برای ارتباط فضای داخلی منزل با فضای بیرونی استفاده می شود و این نوع درب ها دارای ظاهری ساده و مدرن می باشند.

انتخاب رنگی مناسب برای درب بالکن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و درب بالکن در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و رنگ های به کار برده شده در نمای ساختمان ، رنگ این طرح درب ها را انتخاب نمایید.

درب ساده برای تراس   درب زیبا برای تراس مدل درب تراس ساده درب شیک برای تراس درب تراس

در این مطلب با انواع مدل درب تراس در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها درب با طراحی مناسب و کاربردی را برای بالکن یا تراس منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *