خانه دکوراسیون فضای باز مدل استخر رو باز با چند طراحی زیبا و متفاوت

مدل استخر رو باز با چند طراحی زیبا و متفاوت

مدل استخر رو باز

استخر جزء مکان های تفریحی به شمار می رود که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است. در زمان های گذشته استخرها دارای تاسیسات ساده ای بودند ولی با گسترش تکنولوژی امروزه استخرها به صورت مجهز ساخته می شوند. در ادامه انواع مدل استخر رو باز را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل های استخر رو باز با طراحی شیک و کاربردی

استخرها به صورت سرپوشیده و رو باز طراحی می شوند که انتخاب طرحی مناسب برای دیزاین استخر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود استخر کاربردی را در محوطه باغ و ویلای شخصی و … بسازید.

مدل استخر

طراحی استخر رو باز

استخر رو باز را می توانید به صورت استخر کوچک یا بزرگ طراحی نمایید که انتخاب ابعادی مناسب برای استخر به ابعاد فضای مورد نظر شما بستگی دارد. علاوه بر توجه به ابعاد استخر در هنگام ساخت استخر باید وسایل تصفیه و تجهیزات موتور خانه ای و آب بندی مناسبی را تهیه کنید.

انواع ساعت دیواری

استخرهای امروزی به صورتی طراحی می شوند که آب ورودی آن ها دارای دمایی استاندارد می باشد و در نتیجه شناگران می توانند با خیالی راحت به شنا بپردازند. برای پاکسازی آب استخر از باکتری و آلودگی ها بهتر است از دستگاه های ضد عفونی کننده و تصفیه استفاده نمایید.

تجهیزات موتور خانه ای که برای ساخت استخر مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به سرپوشیده یا رو باز بودن آن متفاوت می باشد. ساخت استخر رو باز مقرون به صرفه تر است زیرا این نوع استخرها به سیستم گرمایشی و سرمایشی نیازی ندارند و شما می توانید برای ساخت آن ها از سیستم تصفیه آب و سیستم گرمایشی در تاسیسات استفاده نمایید.

آب بندی یکی دیگر از مهم ترین نکات در طراحی استخر است. توجه داشته باشید که آب بندی از نشتی آب و ایجاد ترک در کف و جداره استخر جلوگیری می کند. امروزه روکش و رنگ های متنوعی برای پوشش کاسه استخر موجود هستند که هر کدام از آن ها دارای مزایای منحصر به فرد خود می باشند.

مبل و میز

استخر زیبا و شیک رو باز استخر زیبا و رو باز طرح استخر رو باز مدل استخر شیک مدل استخر استخر شیک و رو باز مدل زیبا استخر رو باز استخر زیبا و رو باز استخر زیبا و رو باز استخر رو باز زیبا و خاص استخر زیبا و رو باز استخر زیبا و رو باز طرح استخر رو باز نورپردازی استخر رو باز

برای آب بندی استخر می توانید از کاشی کاری ، اندودکاری ، روکش کاری به کمک اپوکسی ، روکش کاری به کمک پلی پورتان و پوشش با رنگ اکریلیک استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هر کدام از این پوشش ها می توانند استخر را در برابر رسوب آب و رنگ پریدگی و ترک خوردگی و … محافظت کنند همچنین طرح و رنگی زیبا را به دیزاین استخر می بخشند.

بهتر است در زمان هایی که از استخر رو باز استفاده نمی کنید از روکش یا کاور مخصوص استفاه نمایید تا تابش نور مستقیم به آب باعث بوجود آمدم جلبک نشود همچنین تابش نور مستقیم باعث می شود تا تعادل شیمیایی آب به هم بخورد. علاوه بر این روکش استخر باعث می شود تا گرد و غبار و برگ درختان وارد آب استخر نشوند و در روزهای سرد سال نیز آب استخر تا حد امکان گرم نگه داشته شود.

در صورت تمایل می توانید برای راحتی بیشتر بعد از شنا در کنار استخر رو باز صندلی استخر و میزی مناسب را قرار دهید و برای جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب نیز سایبان با طراحی کاربردی را روی صندلی و میز نصب نمایید.

استخر شیک رو باز استخر زیبا و رو باز برای مکان های خصوصی طراحی استخر رو باز استخر زیبا و کاربردی استخر ساده رو باز استخر استخر رو باز فانتزی استخر شیک دیزاین استخر شیک دیزاین استخر برای فضای باز استخر ساده و رو باز مدل استخر رو باز شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های استخر رو باز جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها استخری با طرح خاص و کاربردی را برای فضای باغ و ویلا و … طراحی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *