خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی خانه های متفاوت و کمی خشن برای اروپایی پسند ها!

دکوراسیون داخلی خانه های متفاوت و کمی خشن برای اروپایی پسند ها!

دکوراسیون داخلی خانه ای متفاوت و خشن با سبک اروپایی

سبک دکوراسیون داخلی خانه های اروپایی کمی متفاوت است و اغلب اروپایی ها تمایل دارند برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از سبک های ساده استفاده کنند. در ادامه این مطلب تصاویر دکوراسیون داخلی خانه های متفاوت با سبک اروپایی و خشن را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب افراد در ایران طرفدار دکوراسیون های داخلی اروپایی و متفاوت هستند. اروپایی ها سبک های مختلفی برای طراحی دکوراسیون منزل دارند که شما می توانید با توجه به علایق خود یکی از سبک های مناسب اروپایی را برای دیزاین دکوراسیون خانه تان انتخاب کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای متفاوت و خشن

دکوراسیون داخلی ۳ خانه زیبا و شیک در اروپا

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از رنگ خاکستری برای طراحی هر یک از این آپارتمان ها استفاده شده است که این دکوراسیون های زیبا, شور و هیجان خاصی را به دکوراسیون داخلی این آپارتمان ها داده اند.

انواع ساعت دیواری

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی آپارتمان اول

این آپارتمان زیبا و جذاب برای یک زن و شوهر پرشور و جوان طراحی شده است. طراحی داخلی این آپارتمان بر اساس جنگل های انبوه و عجیب است.
دیوار پوش و کف پوش اتاق نشیمن دارای طرح های متفاوتی هستند و فضایی با حال و هوای عجیب و خشن را در اتاق نشیمن ایجاد کرده اند. گلدان ها با رنگ سیاه و کفپوش با طرح چوبی فضای منزل را به جنگلی انبوه تبدیل کرده اند.

دکوراسیون خاکستری اتاق نشیمن دکوراسیون خانه ای متفاوت با طراحی داخلی شیک
اتاق خواب این زوج جوان به صورت خشن طراحی شده است و بیشتر شبیه به لانه یک اژدها است. ترکیب رنگ خاکستری مایل به قهوه ای دیوار ها و رنگ خاکستری روتختی فضای این اتاق خواب را جذاب کرده است.

مبل و میز

دکوراسیون داخلی سه آپارتمان با سبک اروپایی

دکوراسیون خاکستری اتاق خواب
یکی از ویژگی های برجسته این آپارتمان طراحی دیوار پوش با طرح طلا در پشت تلویزیون است که رنگ متضاد دیوار پشت تلویزیون با کفپوش و میز تلویزیون باعث جذاب تر به نظر رسیدن این قسمت از آپارتمان شده است.

دکوراسیون داخلی خانه اروپایی
سرویس بهداشتی یکی دیگر از فضاهای مهم در این آپارتمان است که برای کفپوش و دیوار پوش سرویس بهداشتی از سنگ مرمرهای خالدار استفاده شده است که این سنگ مرمر ها طراحی داخلی سرویس بهداشتی را جذاب تر کرده اند.

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی    دکوراسیون داخلی حمام

دکوراسیون آپارتمان دوم با سبک اروپایی خشن

برای طراحی این خانه متفاوت از سایه های خاکستری همراه با چوب و آهن استفاده شده است. وجود یک فرش خاکستری منطبق با رنگ پرده و دیوار فضای اتاق نشیمن این آپارتمان اروپایی را جذاب تر کرده است. برای اینکه فضای آپارتمان کمی خشن تر به نظر برسد روی درب ورودی سر گوزنی نصب شده است و از رنگ های خاکستره تیره برای درب ورودی و دیوار ها استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با سبک اروپایی طراحی دکوراسیون زیبا و شیک خانه با تم اروپایی دکوراسیون داخلی خانه ای زیبا و شیک

دکوراسیون خانه اروپایی مدل راه پله ساختمان دکوراسیون داخلی آشپزخانه با تم اروپایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون متفاوت و جذاب آشپزخانه

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

دکوراسیون شیک و زیبا آپارتمان سوم

این آپارتمان زیبا برای یک مرد جوان با روحیه پرشور و هیجان طراحی شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از سبک ساده برای طراحی دکوراسیون داخلی همه قسمت های این خانه استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون آپارتمان با سبک اروپایی دکوراسیون شیک و متفاوت خانه های اروپایی طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک دکوراسیون شیک و زیبا خانه دکوراسیون آارتمان لوکس و مدرن با طراحی شیک طراحی دکوراسیون شیک و بی نظیر آشپزخانه

در این مطلب تصاویر طراحی دکوراسیون داخلی خانه های متفاوت را مشاهده کردید, اگر شما برای طراحی دکوراسیون خانه خود به دنبال طراحی داخلی با سبک اروپایی و کمی خشن هستید هر یک از این دکوراسیون های موفق که به مرحله اجراء نیز رسیده اند می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *