خانه مبلمان مدل های میز ناهار خوری برنجی و برنزی با طراحی جذاب

مدل های میز ناهار خوری برنجی و برنزی با طراحی جذاب

ایده هایی شیک از میز ناهار خوری برنجی و برنزی

میزها دارای تنوع بالایی از لحاظ شکل، طرح، اندازه و متریال ساخته شده هستند که از جمله ی آن می توان به میز ناهارخوری مربع، مستطیل، بیضی و یا گرد و نیز شیشه ای، چوبی، روکش دار و فلزی هستند. خود میز فلزی نیز شامل میزهای ناهارخوری استیل، آلومینیوم، و برنجی و برنزی است که سلیقه شما و نیز طراحی منزل در انتخاب شما دخیل می باشند. در این مطلب می خواهیم ایده های شیکی از میز ناهار خوری برنجی و برنزی را با شما به اشتراک بگذاریم.

میز ناهار خوری با جنس برنج با طراحی شیک

میز ناهار خوری برنجی و برنزی

میز ناهارخوری از جمله لوازمی می باشد که به صورت مرتب در منزل به کار گرفته می شود، پس چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی چشمی که در طراحی و دیزاین به وجود می آورد، بهتر است موقع انتخاب و خرید به یکسری نکات و موارد دقت کرده و به خوبی با انواع آن آشنا شوید. از سایر موارد مهم هنگام انتخاب این میزها، استفاده در اتاق پذیرایی و هارمونی با دیگر وسایل می باشد. به عنوان مثال قرار گرفتن مبلمان کلاسیک در کنار میز ناهار خوری مدرن خیلی چشمگیر و جذاب نخواهد بود. پس قطعا باید به تمامی جوانب دقت شود.

انواع ساعت دیواری

میز غذاخوری برنجی و برنزی

میز غذاخوری برنجی و برنزی

تعیین هدف خود از انتخاب میز ناهار خوری

به عنوان مثال هدفتان از انتخاب و خریداری میز ناهارخوری را مشخص کنید؛ و بر اساس آن است که می توانید مبلمان دونفره و یا چهارنفره، مبلمان شیک و مدرن و یا ساده و راحت، میز ناهار خوری با قابلیت پاک شوندگی بالا و یا پایین را برگزینید. به این صورت که اگر یک زوج و دارای منزلی با سبک طراحی شیک و مدرن هستید، بهتر از میز ناهارخوری دونفره شیک، و مدرن و نیز در صورت بزرگ بودن اتاق و زیاد بودن فضا و اهل مهمانی بودن و پذیرایی از مهمانان بسیار هستید، بهتر است از میز ناهار خوری بیضی بهره ببرید.

مبل و میز

میز ناهار خوری برنجی و برنزی و نکات کاربردی

میز ناهار خوری برنجی و برنزی+تصویر

انتخاب و خریداری اندازه مناسب

همانطور که گفته شد بسته به کوچک و بزرگ بودن اتاق و فضایی که در اختیار دارید، باید میز غذاخوری مورد نظر خود را تهیه کنید.

میز ناهار خوری برنجی و برنزی شیک

ایده هایی زیبا از میز ناهار خوری برنجی و برنزی

انتخاب میز ناهار خوری بر اساس متریال

میز ناهارخوری مورد نظر خود را مطابق با متریالی که از آن تولید گردیده، بهتر است تهیه کنید، چرا که مواردی همچون قیمت میز غذاخوری، چگونگی نگهداری شما از آن، سبک طراحی منزل و در نهایت سلیقه شما منوط به آن است. انواع مختلفی از میزهای ناهار خوری از جمله میز ناهار خوری چوبی، میز ناهار خوری شیشه ای، میز ناهار خوری روکش دار و نیز میز ناهار خوری فلزی وجود دارند که جزو میزهای ناهار خوری مدرن و جدی محسوب می شوند و به خوبی با فضاهای دارای سبک مدرن ست می گردند. میزهای ناهار خوری فلزی از فلزاتی همچون استیل، آلومینیوم، برنج و برنز و …. تولید می گردند که خیلی مقاوم بوده و البته نکته ای که باید رعایت شود اینکه به دلیل دارا بودن سطح براق، باید به صورت مرتب تمیز گردند.

میز ناهار خوری زیبا با آلیاز برنج و برنز

ایده های متفاوت از میز ناهار خوری برنجی و برنزی

میز ناهارخوری برنز در طراحی خانه

میز ناهارخوری برنز به خاطر طراحی خاص خود و نیز ترکیب شدن با شیشه و سنگ به بهترین حالت خود دست پیدا می کند. این میزها بسیار در زیبایی فضای آشپزخانه و سالن پذیرایی خانه ها تاثیرگذار هستندو رنگ فلزی این میزها با دیگر وسایل بسیار هارمونی دارد که موجب گردیده تا محبوبیت خوبی به دست آورد. به کارگیری میز ناهارخوری از جنس برنز با مبلمان برنزی در فضای سالن پذیرایی قادر است به زیبایی و شکوه آن به طور چشمگیری اضافه کند. در طراحی اگر مکان جای گیری میز ناهار خوری برنز بر روی سطح سنگی به خصوص سنگ مرمر باشد؛ بر جذابیت و زیبایی میز می افزاید. میزهای ناهارخوری برنزی در اندازه و طرح های گوناگونی طراحی و ساخته می گردند که خریدار می تواند متناسب با طرح و مساحت دکوراسیون اقدام به خریداری کند.

میز ناهار خوری برنجی شیک

میز ناهار خوری برنجی و برنزی+تصویر

چگونگی طراحی این نوع میزها

در طراحی میز غذا خوری برنزی لبه های تاج و پایه فلزی به گونه ای طراحی گردیده اند، که درصد ایجاد هر نوع آسیب را کاهش می دهد. میزی که با آلیاژ برنی ساخته شده به دلیل مواد اولیه مقاومی که دارد، بسیار بادوام و مستحکم می باشد. در این میزها فلز جایگزین چوب، و در صندلی های آن فلز برنز جایگزین کلاف گردیده است. قسمت نشیمن صندلی های میز ناهارخووری برنز  علاوه بر بکارگیری پارچه ها، با قابلیت ست شدن زیاد رنگ و تولید شده از مواد اولیه درجه ۱ آسایش و راحت بودن را فراهم می کنند. از دیگر قسمت هایی که در میز ناهار خوری برنزی مورد توجه قرار می گیرد, قسمت پشت صندلی می باشد که به دلیل از جنس فلز بودن جهت به وجود آوردن احساس آرامش به صورت دقیقی طراحی و اجرا می شود. به علت انتخاب و خرید زیاد از میز ناهارخوری برنز، بعضی از تولیدکنندگان با بهره گیری از مواد جایگزین، دست به تولید دیگر محصول های برنزی زده اند.

میز ناهار خوری برنجی و برنزی جدید

میز ناهارخوری برنجی و برنزی زیبا

میز ناهار خوری برنجی و برنزی+تصویر

میز ناهار خوری با جنس برنج با طراحی زیبا

میز ناهار خوری برنجی و برنزی مدرن

میز غذاخوری برنجی و برنزی

میز ناهارخوری برنجی و برنزی لوکس

فلز برنج چیست؟

برنج ترکیب آلیاژی متشکل از روی و مس می باشد، اغلب ترکیب این آلیاژ با دیگر عنصرها برنز گفته می شود. گاها اسم عنصر آلیاژی با برنز همراه می گردد. به عنوان مثال برنز قلع دار یا برنز دارای فسفر، ۱۰۰ها نوع ترکیب مختلف در هر کدام از این گروهها موجود است. اگر اندازه روی را کم و یا زیاد کنیم، خاصیت آلیاژهای مس و روی نیز متغیر خواهد بود. برنج های مس روی که دارای عنصرهای اضافه همچون آلومنیوم، سرب، نیکل، قلع و سیلیسیم هستند, بعنوان برنج های آلیاژی شناخته می گردند.

برنج ها پس از زمان ها قبل، پیش از تاریخ نیز فلزی شناخته بوده است. در آن موقع روی هنوز شناخته نشده بود، با ذوب نمودن مس با سنگ معدن فلز روی (کالامین) برنج ساخته می شد. برنج اغلب در مقایسه با فلزات مس و روی بیشتر چکش خورند و دمای ذوب این فلزات حدودا میان ۹۰۰ -۹۴۰ درجه سلسیوس می باشد. هرچند نرمی و سختی آن را متناسب با نسبت ترکیب روی و مس متغیر است. مس داخلی برنج دارای خواص ضد میکروبی د و کشندگی میکروب را دارد، به همین دلیل از فلز برنج بعنوان دستگیره درب و سایر فلزهای متداول در بیمارستان ها بکار گرفته می شود.

در حال حاضر حدودا ۹۰ درصد فلزهای برنجی بازیافت می گردنند، زیرا مغناطیسی اندکی داشته و به آسانی قابل جداسازی از دیگر فلزات ترکیب شده، است. به این صورت فلز برنج جدا گردیده را مجددا بازیافت می نمایند.

میز ناهار خوری با جنس برنج با طراحی ناب

میز ناهار خوری شیک با آلیاز برنز

میز ناهار خوری با جنس برنج با طراحی لوکس

میز ناهار خوری با جنس برنج با طراحی کاربردی

امیدواریم از مطالب تحریر شده و ایده های ارائه شده در رابطه با میز ناهار خوری برنزی نهایت استفاده را برده باشید. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *