خانه لوازم منزل لوازم آشپزخانه ۵۰ مدل شیرآلات مدرن و لاکچری در خانه های امروزی

۵۰ مدل شیرآلات مدرن و لاکچری در خانه های امروزی

ایده هایی زیبا و کاربردی از مدل شیرآلات مدرن

گذر زمان باعث شکل گرفتن زندگی شهری و مدرن شدن سبک زندگی و به دنباله آن سبک طراحی داخلی نیز شده است. اگر علاقه مند به داشتن یک آشپزخانه شیک و امروزی با سبک مدرن هستید، بهتر است که از وسایل آشپزخانه شیک و مدرن امروزی نیز استفاده کنید. از جمله ی آنها می توان به شیرآلات انتخابی اشاره نمود که در آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام بکار گرفته می شود. در این مطلب شما عزیزان را با ۵۰ مدل شیرآلات مدرن آشنا خواهیم ساخت.

نمونه هایی منحصر به فرد و متفاوت از شیرآلات مدرن

۵۰ مدل شیرآلات مدرن برای آشپزخانه های شیک امروزی

شیرآلات ساختمانی مدرن دارای کیفیت زیاد در مدل، طرح های گوناگونی تولید و عرضه می شود که متقاضیان بسته به نیاز، سلیقه و میزان هزینه ی در نظر گرفته شده می توانند آن را تهیه نمایند. و اما در ادامه به معرفی انواع شیرآلات و نکات موثر برای انتخاب و خرید آنها خواهیم پرداخت.

انواع ساعت دیواری

مدل شیرآلات جدید و امروزی

مدلهایی شیک و لوکس از شیرآلات مدرن

آشنایی با انواع مدل شیرآلات

با شناسایی شیرآلات ساختمانی مرغوب می توانید یک محصول مناسب و خوب را انتخاب و خریداری کنید.در حالت کلی شیرآلات به ۲ گروه اصلی بی واشر و با واشر قسمت می گردند که هر یک از آنها نیز دارای زیر مجموعه ای می باشند.

مبل و میز

مدلهایی متفاوت و شیک از شیرآلات مدرن

38 طرح شیرآلات مدرن و لوکس

۱-شیرآلات با واشر : شیرآلات فشاری

شیرآلات واشر دار فشاری

این نوع از شیرها یکی از کم قیمت ترین و قدیمی ترین شیرها می باشند که معمولا همه با این نوع شیرها آشنایی دارند. این نوع شیرها جزو شیرهای باواشر می باشند که متشکل از ۲ اهرم یکی جهت آب گرم و یکی جهت آب سرد است.

۲-شیرآلات بی واشر : شیرآلات دیسکی ، شیرآلات توپی، شیرآلات کارتریجی

شیرآلات مدرن توپی

به اینگونه از شیرآلات که از نوع بی واشر می باشند، شیر تک اهرمی هم می گویند که کارکرد آنبه این صورت می باشد که از اهرم شیر، گرد کلاهکی به شکل توپ واقع در بالای بدنه اصلی, چرخ می خورد. در این مدل از شیرها به آسانی با استفاده از ۱ دست می شود فشار و دمای آب لازم را تنظیم نمود که به همین خاطر هم برای استفاده در آشپزخانه ایده آل به نظر می رسد.

شیرآلات مدرن دیسکی

شیر دیسکی نسل مدرن و جدیدی از شیرآلات ساختمانی به شمار می روند که اغلب در بیشتر منازل چند نمونه از این شیرها را مشاهده کرده اید. این گونه از شیرها همچون شیرآلات توپی، از شیرهای تک اهرمی بوده و یکی از شیرآلات بی واشر به شمار می روند. این نوع از شیرها در مقایسه با سایر شیرها کیفیت و دوام بیشتری دارند.

شیرآلات مدرن کارتریجی

این نوع از شیرها یکی دیگر از شیرهای بی واشر می باشند که متشکل از ۲ اهرم می باشند.این مدل از شیرها در نمای بیرونی شباهت زیادی به شیرهای فشاری دارند؛ ولی موقع استفاده از آنها فرق این مدل از شیرها را می توانید بفهمید. در این نوع از شیرها مجبور نیستید از هیچ فشاری برای بستن و یا باز کردن بهره ببرید که تنها با تکانی آب جاری می شود.

مدلهایی زیبا از شیرآلات مدرن

اگر قصد خرید شیرآلات دارید به این موارد توجه کنید!

از جمله اصلی ترین لوازم اصلی و کاربردی مهم در هر منزلی شیرآلات می باشد. بر همین اساس هم نیزامند توجه و دقت زیادی حین انتخاب و خرید است تا شیر مناسب با کیفیت و کارایی، همچنین زیبایی و شیک بودن تهیه نمایید. چه بسا بسیاری از شیرآلات وجود دارند که به دلیل پایین بودن کیفیت آنها، پوسیدگی و زنگ زدگی و در نتیجه خراب شدن می گردند. نیز بسیاری از شیرآلات وجود دارند که به دلیل زیبا و شیک نبودن طرح و مدل زیبایی دلچسبی به آشپزخانه شما نمی دهند و یا با طراحی منزل شما هارمونی ندارند.

در رابطه با متریال به کار رفته در شیرآلات ساختمانی می توان به متریال های گوناگونی مانند چدن، پلاستیک، استیل و … اشاره نمود که هر یک از آنها قیمت متفاوتی را برای شیر رقم می زنند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است پایین بودن قیمت را در گزینه های خرید خود قرار ندهید, چه بسا شیرآلاتی که به خاطر مرغوب نبودن جنس تهیه شده ارزان تر هستند. البته صرفا گراتن قیمت بودن نیز معیار مناسب بودن نیست. قبل از خرید دقت و تحقیق زیادی در مورد آن انجام دهید.

  مدل شیرآلات جدید برای آشپزخانه لاکچری  38 مدل شیرآلات مدرن با طرح های ناب و نفیس  نمونه هایی شیک و امروزی از شیرآلات مدرن  ایده هایی زیبا از مدل شیرآلات مدرن

مدلهایی زیبا و شیک از شیرآلات مدرن

طرح هایی لوکس و لاکچری از شیرآلات مدرن

38 مدل شیرآلات مدرن برای طراحی های جذاب و جدید

38 مدل شیرآلات مدرن برای طراحی آشپزخانه زیبا

طرح هایی لوکس و لاکچری از مدل شیرآلات مدرن

مدلهایی شیک و لوکس از شیرآلات مدرن

مدلهایی زیبا و کاربردی از شیرآلات مدرن

نمونه هایی زیبا و بینظیر از شیرآلات مدرن

مدل شیرآلات جدید و شیک

38 مدل شیرآلات مدرن و شیک

نمونه هایی متفاوت و شیک از شیرآلات مدرن

نمونه هایی بینظیر از شیرآلات جدید

آشنایی با 38 مدل شیرآلات مدرن

طرح هایی زیبا و کاربردی از شیرآلات مدرن  مدل شیرآلات جدید و لوکس

ایده هایی زیبا و شیک از مدل شیرآلات مدرن

مدل شیرآلات جدید و شیک برای آشپزخانه لوکس

ایده هایی زیبا و منحصر به فرد از مدل شیرآلات مدرن

38 مدل شیرآلات مدرن و آشنایی با انواع آن

38 مدل شیرآلات جدید و شیک

مدلهایی لوکس از شیرآلات مدرن

نمونه هایی زیبا و شیک از شیرآلات مدرن

ایده هایی خاص و زیبا از شیرآلات مدرن

ایده هایی شیک از مدل شیرآلات مدرن

نمونه هایی ایده آل و شیک از شیرآلات مدرن

ایده هایی زیبا و شیک از شیرآلات مدرن

ایده های زیبا و شیکی از مدل شیرآلات مدرن

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آرگا بودید از شما عزیزان علاقه مند و همراه قدردان هستیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شود. همچنین برای آشنایی با انواع شیر آشپزخانه لوکس کلاسیک و مدرن، مدل روشویی سنگی می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *