خانه مبلمان مدل های میز ناهار خوری مخفی با طراحی کاربردی و خلاقانه

مدل های میز ناهار خوری مخفی با طراحی کاربردی و خلاقانه

میز ناهار خوری مخفی

میز غذاخوری امروزه به یکی از ضروری ترین وسایل در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و کمتر منزلی پیدا می شود که در فضای آشپزخانه یا قسمتی از نشیمن آن میز غذاخوری قرار داده نشده باشد. در ادامه تصاویری از انواع مدل های میز ناهار خوری مخفی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های میز ناهار خوری مخفی شیک و جدید

میز غذاخوری در انواع طرح های متنوع موجود می باشد که شما می توانید از بین آن ها میز با طراحی بی نظیر و کاربردی را انتخاب نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان را تکمیل کنید.

میز غذاخوری مخفی

طرح های میز غذاخوری مخفی

در هنگام انتخاب میز غذاخوری بهتر است ابتدا به سبک دکوراسیون داخلی منزل تان توجه کنید سپس میزی با طراحی مناسب را انتخاب کنید همچنین توجه به ابعاد فضایی که قرار است میز غذاخوری را در آنجا قرار دهید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

انواع ساعت دیواری

میز غذاخوری مخفی از انواع طرح های جذاب می باشد و این طرح میز مانند میز غذاخوری تاشو برای خانه های کوچک و آپارتمانی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین از این طرح میز به عنوان میز صبحانه استفاده می شود.

میز غذاخوری مخفی به صورت کاربردی طراحی می شود و اغلب این طرح میز به گونه ای ساخته می شود که می توانید از آن استفاده های دیگری نیز داشته باشید همچنین می توانید در اطراف میز غذاخوری صندلی های تاشو یا چهارپایه های چوبی را قرار دهید و بعد از سرو هر وعده غذایی میز را جمع کنید و صندلی ها را در مکانی مناسب قرار دهید.

برای ساخت میز غذاخوری مخفی از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف استفاده می شود که انتخاب جنس میز به میزان بودجه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مبل و میز

این طرح میز غذاخوری همچنین در انواع ابعاد مختلف دو نفره و چهار نفره و شش نفره طراحی می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین این مدل ها ، میز شیک و مناسبی را انتخاب نمایید.

میز غذا خوری مخفی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشد که انتخاب رنگ میز سلیقه ای است همچنین اغلب این طرح میزها به صورت مخفی در فضای بین کابینت ها یا پیشخوان آشپزخانه و … تعبیه می شوند و شما می توانید در صورت نیاز میز را باز نمایید و در اطراف آن صندلی قرار دهید. صندلی هایی که در اطراف میز غذاخوری مخفی قرار داده می شوند را می توانید همرنگ یا به صورت متضاد با رنگ میز انتخاب نمایید.

میز غذاخوری شیک میز غذاخوری مخفی طرح میز ناهارخوری میز غذاخوری شیک طرح میز ناهار خوری میز شیک غذاخوری میز ناهارخوری مخفی میز ناهار خوری زیبا میز شیک ناهارخوری میز شیک غذاخوری میز ناهارخوری شیک و زیبا میز شیک غذاخوری مدل میز ناهار خوری مخفی و زیبا میز غذاخوری شیک میز شیک غذاخوری میز غذاخوری مخفی

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های میز غذا خوری مخفی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میز با طراحی بی نظیر و کاربردی را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *